tankte saga hej

om man skulle ta och borja blogga igen kanske. dela med mig lite mer. nu har jag varit har i typ 1,5 ar och verkligheten borjar springa ikapp mig. jag har ALLTID en javla vana av att romantisera allt, mitt liv, manniskor jag moter, pojkvanner, vanner. osv. vill att allt ska vara sa javla bra hela tiden, hoga forvantningar, jag kraver for mkt av manniskor. KAN JAG ALDRIG LARA MEJ DET????????????? jag ar sa javla kravande. det funkar inte. INTE ALLS!!!!!!!!! i fredags var jag ute, kladde upp mej som satan, kande mig skitsnygg, drack en massa vin och hade det sa bra sa. var ute med jobbet, aa, och det var sa roligt sa. kande mig carefree och bara njot.  jobbade igar och idag har jag inte gjort nat. inte ett skit. har disk liggandes sen i torsdags, klader overallt, lagenheten ser ut som skit, lite som min hjarna just nu. jag borde verkligen plugga. har 3 exams om tva veckor och jag ar inte forberedd.


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaja! Hade varit jättekul att följa er lite:)

2011-09-04 @ 10:55:12
URL: http://Miasdailyboredom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0