lite asos gor en alltid glad

ja, men da kom man hem efter en satans lang dag i skolan och upptackte mitt paket fran asos! woho hade jag nastan glomt bort. en liten kjol och ett par pjux.

sjukt trakigt idag, forelasningar och en allmant trott thina. idag kom det fram en hare krishna kille till mig i skolan och skulle prata. jaha. han var glad, gav mej en sticker o jag gav honom $1. tyckte val jag sag trott ut. smile! sa han. jamenvesst. de ar inte lika hatade har som de ar hemma. kom ihag nar jag var liten och de satt alltid vid brunnsparken och mamma utbrast alltid "titta inte!".
jaha ja. har borjat med middagen for ikvall och det blir fisk och potatismos. ska bli alldeles stralande gott. annars ska jag nog inte gora sa mkt, lite ensamt har. har inte atit middag sjalv pa valdigt, valdigt lange. sa det kommer bli konstigt. vem ska jag konversera med? stolen mittemot?

Kommentarer
Postat av: mamma

Thiiiiiinnnnnaaaa!!!!!!!!!!

smile :)

2011-09-06 @ 12:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0