ok

jag har inte skrivit nagot pa evigheter. ibland tittar nagon forbi. Jaja, skriver val mest nu for att jag inte ska glomma bort svenskan, borja bryta som victoria "vickan" silvstedt och bli helt craaaazy.

har borjat lara liam svenska nu ocksa. han kan saga "jag vill pussa dig", han gillar ordet fixa (han snappade upp det pa ikea) och sa kan han saklart saga alla fula ord.
jag kanske borde uppdatera er lite. har dragit flyttlasset alldeles sjalv till melbourne, bor ihop med liam (som jag traffade i tokyo, umgicks i 3 dagar och sen en vecka i singapore) sa man kan val kalla detta lite craaazzzy. manga har gjort det. men jag bryr mig inte sa mkt. om man traffar nagon som gor intryck pa en efter cirkus 2 veckor sa maste man ju ta tjuren vid hornen och gora nagot at saken!
jobbar pa aa igen och det kanns bra! vet inte hur lange jag stannar. men nu kanns det bra! vinter har nu. HAHA, vinter. med det menar jag 15-20 grader. folk har mossor pa huvudet!!!!! fattar ni?!!!!! jag sjalv njuter i min skinnjacka, medan alla andra klagar.
jaja, idag ar jag ledig och da agnas hela javla dagen at tvatt och att stada! och sen ska jag baka cupcakes.
hmmmm i helgen ar jag ledig, liams lillebror fyller 21 och det ar tydligen javligt viktigt i detta land, lite som ghettotjejerna som firar sweet sixteen pa mtv! men han far nog inte nagon ny bil. sa vi ska fira honom pa lordag.
jag har saknat min lilla blogg!

Kommentarer
Postat av: Tanya

Har saknat din blogg:) puss

2010-06-17 @ 07:54:11
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Yay roligt att du bloggar igen!

2010-06-17 @ 10:01:16
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: sofie

Jätteroligt att du böjat blogga igen så man får höra lite om hur du har det! jag tycker du gjorde helrätt med flytten, klart som fan att man ska ta chansen när den finns där!!ja vill pussa dig!/sofie

2010-06-17 @ 12:31:11
URL: http://detnyasvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0