okej

alltså, nu är jag hemma och det känns fördjävligt och jag är så trött på alla som säger "men så känner alla i början när dem kommit hem från en resa" NEJNEJNEJ. tyst tyst. jag vill inte vara här, jag vill inte bo i sverige. så nu drar jag igen. i slutet av mars, hejhej melbourne, hejdå göteborg.

är ju ganska pank nu så måste jobba som en gris, så jag har råd att åka igen. men det ordnar sig, allt ordnar sig alltid.

sen har jag lite andra problem som jag gärna skulle vilja lufta, skulle behöva en psykolog, haha, stackars nicole som får ta allt.

är ledig idag och det är sjukt skönt. orkar inte ta mig ut i det här jävla vädret. ursäkta min pessimism, men jag vill tillbaka till beachen.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0