utgång vände till soffhäng

jag och hanna skulle ut igår, det var tanken. jag var ganska uppstyrd, hade köpt chips och såklart tagit med baileysen. slutade med att vi konstaterade att vi var sjukt trötta. jag åt upp hela chipspåsen och däckade i hannas soffa. den var godkänd och lär bli ockuperad av mig fler gånger. var dock lite sleten ändå när jag vaknade upp halv åtta med sminket över hela ansiktet. ringde mitt favoritbolag minitaxi (något jag unnar mig ganska ofta, vardagslyx kallas det) det var bara att gå hem, käka frulle och sen vidare till jobbet. en ganska mysig söndag, helt enkelt.

hanna klagar på att det är för lite bilder på henne på bloggen, förvänta er därför ett bildspel lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0