Uppe med tuppen!

Klockan ringde kvart i sju, snoozade lite i vanlig ordning, sen släpade jag mig ner till tvättstugan. Jag tycker faktiskt det är kul att tvätta och diska. På riktigt. Städa kan dock vara det tråkigaste som finns. Jaja, börjar jobba kl 13, värsta slappepasset, 13-17, dock lönehelg och då öser det folk till freeport.
Ikväll blir det ausgang och det har jag sett framemot länge. jobbar ju som en gris som vi alla vet, typ exakt två månader kvar tills planet lyfter och jag ska ligga och götta mig på en strand hela vintern och bli härligt brun. så, ja, har inte hällt i mig vin på ett tag nu.

igårkväll hjälpte jag hanna att packa ihop sitt rum. hon har fått lägenhet!! (jag ska flytta in där när jag kommit hem hade vi tänkt) hanna är dock sämst på att slänga saker. hon vill t ex inte slänga pennor som inte funkar. bläckpennor alltså. hon ba: jo, men den är fiiiiiiin. haha, jag däremot kan slänga vafan som helst. saker jag inte använder liksom. har inga skrupler i kroppen, en present? skitsamma, släng släng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0