Godmorgon

Ok, jag är uppe. ganska frivilligt kl 8. Börjar inte förrän kl 11.45! Och då pratar jag inte Filippa, utan donken. Ja, har börjat knega lite där igen för att dryga ut reskassan lite. Två jobb. Som är totalt olika. Valet mellan att lukta lök och vara snygg på jobbet är ganska lätt, men ska sanningen fram är faktiskt inte grundlönen så himla olika, det är OB:n som är go på Filippa. Så, det är ett big no no för donken på helgerna.
Ska även hämta mitt körkort idag!! Är det någon som vill ha skjuts? Ring mig!! medtag även bil. jag får nämligen inte köra christophers! shysst va?

nu ska jag dricka kaffe.


Kommentarer
Postat av: Jens

Hej! jag kände bara för att tacka för gulligt bemötande på Filippa K idag! kunde inte låta bli att googla "Thina" och "filippa k" och vilket ledde mig hit.. Hursomhelst, jag kanske borde komma och handla igen fast då inte impulshandla en kavaj :-)

/Jens

2009-09-21 @ 17:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0