Tänker alldeles för mkt

Kan bli så jävla ledsen över att saker och ting aldrig blir som man tänkt sig. Man målar upp en bild, en dröm och sen bara jaha, kraschar allt i tusen bitar. Vad fan hände? Ibland undrar jag.. har jag stora förhoppningar? Varför värdesätter man aldrig något som är väldigt bra, som t ex vänskap, kärlek, familj... Vill inte ha människor runt mig som ger mig dålig energi. Det finns sådana, som bara suger musten ur mig. Men ändå... fortsätter man.. det kallas destruktivt beteende och det är inte bra. Man blir beroende av något som inte är bra, tror att det ska bli bättre, men det blir det ju aldrig. Eller? Ska man vara självisk och tänka på sig själv ibland kanske? Som ni märker har jag inte sovit något alls, vill helst av allt ligga i sängen, men nej, mer jobb idag. JAG BEHÖVER EN STOR KRAM, det var ett tag sen.....


Kommentarer
Postat av: mamma

skickar en STOR KRAM till dig <3

Thina tänk på dig själv!!

2009-10-06 @ 14:05:57
Postat av: Camilla

ja! du bloggar ju igen! haha, var du på push i lördags? jag har ett litet fragment av att du var där! jag hade sjukt kul efter ungefär 3 flaskor vin.

kram!

2009-10-06 @ 19:57:54
URL: http://jourapresjour.blogg.se/
Postat av: thina!

hej babe!! varför sa du inte hej???!! ja, sjukt kul och jävligt mkt alkohol! puss!

2009-10-06 @ 21:37:31
Postat av: Camilla

haha jag vet inte! det slog mig inte just då. såg dig lite snabbt bara! mhm, sjukt kul, sjukt mkt alkohol! fett! puusss!

2009-10-06 @ 22:05:14
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0