Ooooh

jag sket i att rösta på det här med vårdvalet, lat som jag var! men tur var väl det. det fanns tydligen en svinnära mig här i vasa, typ 20 m bort, fick den automatiskt!!! göttans! nu ringde jag och bokade tid. alltså, ni ska veta, jag hatar läkare, sjukhus, vårdcentraler och liknande. jag får sån jävla dödsångest när jag är där. jag vet inte varför, men tror typ att jag ska få ett dödsbesked varje gång. nu bokade jag iaf tid och det kändes bra. hoppas inte hon säger att jag har svininfluensa, då dör jag. nää, men nu mår jag ju faktiskt bättre, det är bara halsen som är svullen. ge mig penicillin bara förfan, så jag kan åka till stockholm imorgon bitti!

nu är det en rejäl dusch som gäller. alla vet ju att man inte är världens fräschaste när man är sjuk (inte jag iaf). det ska bli skönt. och byta sängkläder och slänga morgonrocken som jag bott i den senaste veckan i tvättmaskinen bums! och så ska jag plugga inför hp också. ska ta hjälp av mattegeniet mr C ikväll faktiskt, i neeeeed it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0