ok

jag är så jävla trött. inte sovit ordentligt på en hel vecka och så har jag jobbat hela dagen. igår var jag ute, eller ja, ute och ute, det var inte så jävla ball och jag blev typ aldrig full. konstigt det där, ibland blir man full på ett halvt glas vin och igår hjälpte det inte ens med typ 4 6:or och lite shottar. var nog inte så taggad från början. så det var lite sorgligt på slutet. lämnade mina vänner, hoppade in i en taxi och åkte hem själv. det är tråkigt det, att sova själv. känner mig lite ensam, men vem gör inte det?
hanna hetsar dock om att vi ska ut idag! börjar iofs inte förrän kl 2 imorgon, men nja... har inget att ha på mig ändå.

jaja, see ya laaaaaaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0