Moi

Du heter: Thina
Smeknamn: Thinis, Tiny
Låt som när du är ledsen sörjer till? Olika, oftast nån riktigt blödig, så man gråter ännu mer till. 
Beroende av: Chips.
Vad tror folk om dig? Ingen aning, bryr mig inte så mkt heller. Det värsta jag har hört är att jag ser dryg ut.
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina ögon
Vad säger du för att imponera på någon? Drar ett roligt skämt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Fan, nu är jag helt förvirrad. Tur att det blir en sthlms tripp nästa vecka =)"
Var bor du? Vasa
Trivs du där? Ja, verkligen.
Äger du några Converse? 3 par. Ett par låga helsvarta, låga röda och ett par höga kamouflagefärgade.
Sprit, cider, vin eller öl? Vin och sprit.
Brukar du bli för full? Aldrig!
Vad har du för mobiloperatör? Tre
Är du allergisk mot något? Nickelallergiker
Hur svarar du i mobilen? "Helloooooo", "Ja, det är thina", beror på vem som ringer.
Vem ringde du senast? Mr C
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Massa
Antal timmar sömn i natt: 9 timmar. Välbehövligt!
Sov du ensam? Japp.
Brukar du komma i tid? Ja!!! Hatar folk som är sena!
När mår du bra? Oftast alltid.
När blev du fotad senast? i lördags, tror jag
Hur känner du dig nu? På riktigt bra humör.
Vanligaste färg på dina kläder? Blandat. Mycket färg, mkt svart!
Vad tycker du om fötter? Inget speciellt.
Vad saknar du? En utstakad framtid.
Hade du en bra kväll igår? Gjorde inte mkt! Somnade 19,30.
Favoritdryck på morgonen? Kaffe. Klarar mig inte utan det.
Rakar du benen? Ja! När jag ska ha kjol =)
När brukar du oftast gå och lägga dig? Olika, dock runt 23. Behöver mina åtta timmar!
Är du blyg? Njaee... eller reserverad i vissa sammanhang är väl mer rätt ord. Blyg när jag är osäker.
Sysslar du med någon idrott? Mycket när jag var yngre, men nu endast gym.
Vill du hellre ha mail än brev? Trevligare med brev såklart, men snabbare med mail.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Självklart.
Har du spytt offentligt? Ja, dock inte på ett jävla tag.
Är du nöjd med ditt liv? Hade varit mer nöjd med en egen lägenhet och om jag får 1,6 på Högskoleprovet nästa vecka. Små skitproblem antar jag.
Är du bortskämd? Nej nej... men om du frågar mamma, så ja!
Vad gör du i morgon? Jobba!
Vad är det värsta du vet? Det finns mkt jag inte gillar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jätteolika. Ibland blir det inget alls, ibland skenar det fan iväg riktigt ordentligt.
Vad längtar du till? Nästa höst! Då pluggar jag förhoppningsvis juridik. 23 nov, då ska jag resa!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har få vänner som verkligen känner mig.. men har väldigt många bekanta.
Vad är det finaste du fått? Kärlek... en liten systerdotter och fina ringar från mr C.
En speciell dag du minns? Min och mr C:s första date.
Hur gammal är du? 23
Du samlar på? Jackor.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mr C, syster, mamma, Sofie, Madde, Sara, Nicole eller Hanna. Finns ett helt gäng underbara tjejer!
Gillar du golf? Nej, för fasen!
Vilken tid gick du upp idag? Halv fem
Har du sovit i din egen säng inatt? Japp.
Har du strumpor på dig nu? Alltid!
Är det okej att gråta? Mer okej än att inte gråta
När grät du senast? I lördagskväll
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpt en bil, kanske en egen lägenhet..
Bär du glasögon eller linser? Glasögon och linser. Dock inte samtidigt
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nejnej, men kläder med bra kvalitet är oftast dyra.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 9.
Har du piercing? Nej, hade dock en i navelen.
Vill du gifta dig? Ja, vet dock inte hur. I Las Vegas kanske med Elvis som präst, på en strand någonstans.. Ingen aning.
Vill du ha barn? Helst tvillingar! Ligger i släkten så jag håller tummarna.
Solar du ofta? Gjorde det mkt innan, men har fått operera bort en del skumma leverfläckar, så passar mig lite nu.
Är du bra på att laga mat? Ja, det är jag.
Är du flygrädd? Nja, inte mer än vanliga människor.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten.
Vilken är din favoritglass? Choklad, choklad.
Tror du på ett liv efter döden? Tror snarare att man blir en ängel som vakar över sina nära och kära.
Tycker du om sushi? Oh, ja!
Vad äter du helst när du ser på film? Chips, givet.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.
Har du tandläkarskräck? Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgonmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Bruna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Gud ja.
Biter du på naglarna? Nej, nej... men "drar" gärna loss dem.
Hur ofta tränar/motionerar du? 2-3 gånger i veckan.
Senaste låt du hörde? I gotta feeling med black eyed peas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0