mätt och belåten

snodde ihop lite potatismos och falukorv. hur gott som helst! sitter vid köksbordet, lyssnar på U2 och väntar på att tvätten ska bli klar. jag skulle bli den perfekta hemmafrun. gillar att laga mat, tvätta och diska. (dock inte städa). Synd då att jag aldrig skulle palla att vara hemmafru. gud, vad trist. jag kommer bli kvinnan som jobbar 07-23. så en hemmaman skulle passa fint.

har unnat mig ett nytt nummer av glamour, men det är bara för att världens snyggaste tjej pryder om omslaget. skulle aldrig vilja vara blondin (no offence) , men skulle jag se ut som en, så skulle det vara hon. perfektion, säger jag bara.

såhär ser man ut när man tvättar. sletet hår och fula kläder.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0