live from the bed

hejhopp! andningen går sådär, andas genom munnen bara, vilket är svårare än man tror. hemma från jobbet i två dagar, jävligt tråkigt, men gött att kunna bli frisk ordentligt.
har inte gjort något revolutionerande, ätit upp två sockerkakor på kanske 2 timmar, städat lite, sovit massa, kollat på teve. ja, inte mer än så.
jag kommer ihåg när man var liten, då fick jag alltid choklad och en tidning (typ "min häst") av mamma när jag var sjuk. nu fick jag ingenting!!! jag är tydligen för stor. ja, kanske det.
nu ska jag dricka morgonkaffe, känner tyvärr inte doften, men kaffe, det måste drickas.



jag tycker vi kör lite VV Brown såhär på morgon/lunchkvisten.



Snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0