jag och kent

jag spenderar fredagen med kent. god pasta med mozarella och tomater, project runway. allt detta under täcket, liggandes i soffan.
jag har en ganska skön fredag. förutom min granne såklart. den störda. han spelar sjukt hög musik. jag tycker inte ens det är ok på fredag. jag jobbar faktiskt imorgon och hela världen behöver inte höra hans phil collins-låtar.
imorgon ska jag och jonna (och ev hennes pojkvän, kan vara världens snyggaste par) hem till sofie på maskerad. jag är inte maskeradtjejen, jag jobbar inte så. men får väl anstränga mig lite, det är trots allt roligt när alla går all in. så jag ska ta mig till buttericks imorgon bitti och hitta nåt snajsigt. inte för mkt dock, du kommer inte se mig vara en pumpa (haha, jonnas outfit).



hanny, jag, jonna

Kommentarer
Postat av: också långväga

enjoy brudar. det hade varit kul att vara meeeeeed

2009-10-31 @ 14:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0