?

jag har fått en skum utbetalning till mitt konto. ganska mkt pengar, vet inte vart fan dem kommer från. ringde banken, de påstår att det är en löneutbetalning. jaha, man tackar och tar emot för det fina arbetet jag gjort som jag inte ens kommer ihåg. fast, man kan väl inte riktigt bränna pengar som man inte vet vart de kommer ifrån? tänk om jag typ har fått lilla märta från skånes lön? hon kanske sitter hemma och gråter över att hon inte fått sin lön en fredagskväll som denna.

jag sitter iaf och laddar inför kvällen. madde och en massa vin, kommer bli en helt underbar kväll. ska även inviga min nya snajsiga tröja jag köpte igår. (för mina egna pengar, dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0