tisdagstankar

idag har jag varit på ett ganska konstigt humör. lite schizo kan man kalla det. först skitförbannad för att nån idiot beställer en cheese utan gurka. varför gör man det? det kommer jag aldrig förstå. plocka bort skiten själv. hur svårt är det? folk kan vänta i 4 minuter på att få gurkan bortplockad. jag förstår inte. jaja, sen blir jag jätteglad när E säger nåt svinroligt. sen sur igen.
sen lite ledsen.. för att, ja vet inte riktigt. ska iväg, kommer sakna vissa personer, mitt jävla breakup, inget jobb när jag kommer hem typ, ja, jag vet inte.. känner mig lite splittrad. börjar analysera om varför det inte funkade, var allt mitt fel? och så spinner jag vidare på att allt var mitt fel och att jag måste vara världens sämsta flickvän och kommer nån någonsin vilja vara tillsammans med mig igen?! sen inser jag att det krävs 2 personer för att det ska ta slut. finns det nån som är rätt för mig? jag är mest förbannad över att det inte bara funkade. jävligt tråkigt. i satc (bibeln) säger dem att man kommer träffa 3 soulmates i sitt liv. stämmer det verkligen? kan man ha fler än en? isf har jag redan förbrukat alla. jaha, det var ju tråkigt det.
ja vet inte, allt känns lite "jävlahelvetesskitfanhelvete" nu faktiskt om jag ska vara riktigt ärlig. lite väl personligt detta, skulle kanske platsat i dagboken min. men jag skiter i det just nu, jag skriver vadfan jag vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kommer rätta till sig ska du se! Njut av att du ska iväg och göra kanske ditt livs resa och upptäcka en massa saker. Gör det bästa av dina möjligheter, även om det är svårt ibland. Kram!

2009-11-18 @ 07:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0