t-o-k-y-o

har spenderat hela morgonen med att plugga lite tokyo. nu är jag riktigt laddad! har bara 3,5 dagar i tokyo så det gäller att ha allt planerat.

ser framemot helgen! är ledig söndag och måndag, ska umgås med mamsen min, fixa det sista, för sen kommer jag jobba varje dag fram tills jag åker.

lite ledsamt också, folk jag inte kommer kunna träffa på 2 månader, kommer sakna alla så mkt. iofs kommer jag ha jävligt ball och tiden kommer rulla på, men jaa...

nu ska jag fortsätta att plocka ihop alla mina saker, har (förmodligen) lägenhet när jag kommer hem (kommer dock vara pank som ett as, haha) det är fan dags att flytta hemifrån nu!

 

Ska definitivt besöka the new york bar! där spelades delar av lost in translation-filmen in... utsikten ska tydligen vara helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0