ojoj

läser igenom mitt senaste inlägg... "ojoj, vilken deppig tjej!" tänker ni säkert. äh, alla är vi lite deppiga ibland. jag har inte tappat tron på kärleken.. har upptäckt att det faktiskt finns en del fina människor därute...... det finns säkerligen någon som vill ha lite barn med mig och bo i ett stort hus på landet. (och i en lägenhet i stan). man kan ju alltid hoppas ialla fall.

sitter och äter lite sockerkaka från igår och googlar lite. underkläder faktiskt. underkläder är jävligt viktigt och snyggt ska det vara. calvin klein har mkt fint och även stella mccartney. ska shoppa loss en massa fint nu när jag sticker iväg.







stella mccartney

viewonfashion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0