jaha

det är the time of the month och när det är det, så känner jag mig som en gravid kvinna. jag känner mig alltså gravid 1 vecka i månaden. jag äter som en jävla häst. idag har jag nog ätit allt ätbärt här på donken. sjukt mkt. och jag vill bara ha mer. jag hade iaf lätt kunnat trycka i mig en chipspåse nu och lite nuggets på det. alltså, när jag väntar en KIDDO på riktigt, så avundas jag inte min framtida man. jag kommer rulla fram, äta som en gris och inte vara speciellt attraktiv. men den dagen, den sorgen...

den senaste timmen på jobbet har inte varit rolig. trasiga kassor, underbemannade, jävligt otrevliga gäster! allt på samma gång. vi funderade lite på ett kollektivt självmord här allihopa, men kom på sen att det kanske inte är någon bra idé.


Kommentarer
Postat av: C

I feel you sister!! Den här jävla helvetesveckan alltså.. Och min började idag så jag har inga roliga dagar att se fram emot.. Men Ipren är sjukt dövande och bra!

2009-11-13 @ 19:18:21
URL: http://jourapresjour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0