hej vänner

jag har inget liv! men det är det värt. jobb, jobb, jobb. är alldeles för snäll som tackar ja till så mkt jobb, men vafan, vill ju glassa runt i 2 månader och som sagt, jag är inte den sparsamma typen. en livsnjutare vill jag kalla det!

snart är det helg! helg och helg, jag ska jobba, men på filippa så det är ganska gött. imorgon ska jag träna, sen bara hem till min säng. förutom några timmar på jobbet ska jag bara sova i helgen. sova och läsa och ta det lugnt.

nu är det dags för leverpastejsmackor och the hills.

puss!



jag saknar lilla bella!!

Kommentarer
Postat av: bellas matte

haha naaw! jag har precis landat hemma med lillen..hon har badat tassarna och nu ligger hon breve mig o snarkar! hennes dagmatte har sytt ett reflextäcke till henne idag, som du hade dött för!! hon har klippt ut små hjärtan i reflextyg och sytt på bellas täcke! så sött

2009-11-05 @ 23:55:01
URL: http://detnyasvart.blogg.se/
Postat av: suss

Jag kan trösta dig med att jag också ska jobba jobba jobba fre lör sön.. awoho, i have no life! puss

2009-11-06 @ 09:55:12
URL: http://susanname.blogspot.com
Postat av: mamma

Men Thina!!!!! VAD är det du håller i famnen?!?

Det är väl inte vad jag tror att det är?

2009-11-06 @ 11:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0