godmorgon!

sitter vid köksbordet och myser till det lite. tända ljus, en stor kopp kaffe och mozarella/tomatmackor. ska dra mig iväg till gymmet om 2 h, haha ska sola lite också. det sägs nämligen att brudarna i australien är stekheta, så jag kan ju inte komma där som en liten blekfis och lägga mig på stranden... det gäller att vara förberedd!

sovit som ett litet barn, lade mig kl 23, vaknade halv nio... jag behöver mina timmar, annars blir jag så jävla cranky. ser inte framemot när jag ska ha en liten knodd (mkt barnsnack i bloggen det senaste) vadå sova 3 h per natt liksom???? det finns ju inte...

ikväll ska jag ha myskväll med hanny, ska bli så myyyyyyyyyyyysigt så.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0