godjävlamorgon

ok, är helt sjukt trött. lade mig vid 3 kanske, gick upp kl nio. det betyder att jag ser ut som en zombie nu. jag behöver alltid mina 8 h sömn och brukar vara väldigt noga med det. men inatt satt jag framför datorn i 6 h kanske och åt och  tänkte lite granna. så nu har jag huvudvärk såklart.

jaja, har iaf den stora kaffekoppen framför mig och det känns bra, den ska jag svepa.. hade tänkt att göra en massa innan jobbet idag, men skjuter såklart upp det. jag har ett jävla uppskjutarbeteende som heter duga och jag tror inte jag kan botas för det. jag tänker såhär; det jag inte behöver göra idag kan jag göra imorgon.

by the way, så ska jag och N ha en blogg eller liknande på resan, så håll utkik om ni vill se bilder och sånt.. och tack du anonyma för ditt pepptalk, i need it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0