Well, hello there

Godmorgon vänner! Har en riktigt bra tvätt- och städdag! Är sjukt pigg med tanke på ölspelandet som pågick igår. Var hemma hos mitt favoritpar, S och B. Gick dock hem kl ett. H tyckte jag skulle beställa en kvinnlig chaufför för att minska våldtäktsrisken! Men det får man tydligen inte hos Minitaxi.. det var en slajmig kille som sa att jag minsann inte behöver oroa mig. Nehe, ok, så det är bara jag som inbillar mig att var och varannan brud blir påpucklad i taxin?! Det blev en manlig tillslut och H hängde med en bit. Taxichauffören körde i 30/h så notan slutade på 100 spänn. Notera att jag bor ca 2 km från S.
Var på Push förra fredagen! Hade enbart roligt för att mkt folk jag kände var där. Haha älskar hur det finns så mkt folk som verkar ha en pinne rätt upp i arslet som inte kan hälsa. Som står med näsan upp i vädret med en drink betald av slajmisar. Älskar hur jag verkligen får rycka tag i dessa människor och verkligen säga HEEEEEEEEEJJJJ.
Losers!

Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=jtCGODjuRq0&feature=related

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0