Godmorgon

Har sovit alldeles för mkt i natt. Har fått alldeles för lite lön. Helvete. Mitt jävla körkort ruinerar mig. Har iaf uppkörning den 15e, vilket är sjukt snart. Men förvänta er inget körkort, jag är en sån som klarar saker och ting andra gången jag försöker. Eller så kanske det bara beror på att man har den inställningen.
Idag ska jag bara ta det lugnt, vilket suger för jag hade velat jobba. Lågkonjunktur på Filippa leder till att man inte får så mkt tider när man är extraarbetare! Men i helgen rullar det igång igen. Ska jobba en del på utförsäljningen på Draken (järntorget) en del också.. då måste ni komma!

Idag ska jag umgås med min kära solstråle Madde, kan vara världens gladaste person! Nu måste jag skynda mig, har lovat henne frukost på min balkong. Men jag har bara äcklig Eldorado-makrill och en halv mozarella hemma. Så, off to Hemköp!


Kommentarer
Postat av: S

Hey, när är utförsälningen????!!!!

2009-05-25 @ 14:31:18
URL: http://sobielicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0