En liten lista

SKOR: Converse. Bara högklackat när det är fest.
JEANS: Nudie eller Filippa K.
T-SHIRT: Filippa K, American Apparel.
UNDERKLÄDER: Allt från Calvin Klein till American Apparel.
VÄSKA: Just nu en favorit köpt på Absolute Vintage i London. Annars min Gant eller svarta Filippa K.
PLÅNBOK: Nån random, brun sak. Önskar mig en ny!
SOLGLASÖGON: Mina 10punds-solglasögon gick sönder häromdagen. Älskade dem. Just nu äger jag alltså inga värda att bäras!
KLOCKA: Min har pajat, behöver en ny.
SMYCKEN: Calvin Klein-ringar som jag fått av Mr C. De bär jag varje dag.
TV: Ingen aning.
MOBILTELEFON: Sony Ericsson
MP3: En svart Ipod Nano
DATOR: Inte värd att nämnas. En Asus som är ca 4 år gammal.
SMINK: Mascara från Apoteket (grym för känsliga ögon!), puder och bronzepuder från Clarins, foundation från Loréal och rouge från Face Stockholm och Chanel. 
ANSIKTSKRÄM: Clinique.
DEODORANT: Alltid Palmolive.
TANDKRÄM: Olika.
SCHAMPO/BALSAM: Från TIGI.
PARFYM: Roberto Cavalli.
MINERALVATTEN: Dricker sällan mineralvatten.
VIN: Vitt!
DRINK: Mojito.
BRÖD: Ljust med vallmöfrön.
MAT: Älskar Thaimat. Äter Paneng Gai så ofta jag kan. Annars, vanlig husmanskost eller sushi.
GLASS: Ben&Jerrys Halfbaked.
GODIS: Gillar inte godis. Gillar chips.
SÄNG: Ikea.
LAKAN: Ingen aning.
FRISÖRSALONG: Har inget favoritställe.
DAGSTIDNING: Metro.
MAGASIN: Brittiska Elle och Marie Claire, svenska Sofis Mode.

Kommentarer
Postat av: Joss

paneng gaaai, ÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH vilken kärlek, vet vad vi ska göra på vår dejt iaf!

2009-05-28 @ 12:36:58
URL: http://joseliten.blogg.se/
Postat av: caroline

Du har alltid, så länge ja kan minnas ÄLSKAT chips! Dessutom är du lite av en märkes nörd, men ja gillar dig givetvis ändå! :P

2009-05-28 @ 14:51:18
URL: http://www.tellingallmyfriends.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0