Ytlighet, jatack

Ok, jag har legat i horisontell position hela dagen, varit allmänt sjuk och skabbig, som följer med att man är väldigt förkyld och har ont i bihålorna. Har haft en tråkig dag, från kl 12 har jag suttit framför datorn och sitter fortfarande kvar. Innan dess var det Oprah och körlektion som gällde. Nu har jag iaf duschat och snytit ur allt snor jag äger och har och kollar på The Rachel Zoe Project. Ok, jag kanske inte gillar just henne stenhårt men serien är helt underbar. Man bara frossar i vackra människor och massa, massa vackra kläder. Det behöver jag nu. Drömma mig bort lite. Är inte så fashion idag i min morgonrock nämligen.

Imorgon jobbar jag 11-22, vi ska nämligen ha utförsäljning snart och behöver fixa en hel del inför den. Så, imorgon blir en lång dag.



Bild: Reality Magazine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0