Trött 2

Ligger i sängen, sjukt svettigt då jag har datorn i knäet. Ska upp om några timmar, tåget går 08,02 mot Stockholm. Ska bli roligt med en minitrip.
Idag har jag jobbat, blev fett utskälld av en kund, men hon var helt jävla störd så det gör inte så mkt. Men blev ändå på dåligt humör, för man kan ju inte direkt lappa till henne. (även om jag var nära)
Har även tvättat, städat och schlappat. Just det, bio igår, sjukt bra film, en av de bästa jag sett. Slumdog Millionaire. Härligt att se en film för en gångsskull som är gjord från hjärtat och med ett budskap. Varenda minut var bra. Musiken var bra.

Nu ska jag kolla klart på Rachel Zoe Project, sen måste jag sova.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Den verkar grymt bra Slumdog Millionaire.

Kollade på trailern.

2009-03-11 @ 07:51:20
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0