Skulle endast köpa

trenchcoaten på jobbet idag. Ja, det brukar låta så, ska "bara köpa denna". Blev såklart fler saker. Har även shoppat lite på nätet, i löve it. Fick hem två par skor och en tunika/klänning häromdagen. Jag försöker stolt visa upp mina nya saker på bild här nedan. Ja, ni ser ju hur jag lyckas blunda på första bilden och hur jag trillar omkull på andra. Skorna är sjukligt höga och mamma fångar detta in the moment så att säga. Jag tippar liksom över till vänster. Om det är fetma eller klackarna som är orsaken kan bedömas på egen hand.




Kommentarer
Postat av: ida

snygga dojjor! allt bra med dig?



sol är gött säger jag bara. hoppas att vi ses snart,



kram

2009-04-02 @ 20:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0