Nu kickar vi igång helvetesveckan

Ok, sämsta bloggaren är tillbaka. Bjuder på lite bilder från i torsdags. Hade sjukt trevligt, var hemma 04,15. Sov en timma, sen skulle jag med tåget 06,00 till syrran i Bålsta. Jag mådde som jag förtjänade, Hanna likaså, men det var som sagt en jävligt trevlig kväll. Nu ska jag nana kudden, sen imorgon måste jag sätta igång med plugg inför högskoleprovet, sen på tisdag har jag en prövning i engelska b, vilket inte kommer att bli kul. Har inte för mig att vi gjorde så mkt på gymnasiet, men vid ett enda tillfälle ska jag tydligen ha läsförståelse, ordkunskapsprov, hålla ett jävla tal i en kvart, redovisa 5 tidningsartiklar och en massa annat tjafs. Jaja, vägen mot Ally McBeal är hård.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0