Jävla tanter

Förra veckan hade tanterna gått samman och bestämt sig för att de skulle tracka thina. Jag satt på bussen till mr C och pratade i normal samtalston när en uppenbarelse (tant såklart) som såg allmänt schizo ut (vad annars) och petade mig på axeln och sa att "man får minsann inte prata i telefon på bussen, det är hänsynslöst mot alla andra", "ursäkta mig", svarade jag, "men jag får väl förihelvete prata i telefon hur jävla mkt jag vill". Jag har respekt för äldre människor, men de kan fan inte bete sig hur som helst. Klart man får prata i telefon på bussen! Hatar folk som pratar högt och i typ en timma, men liksom, jag hade pratat i kanske 1 min när hon kom fram till mig. Såklart pratade jag vidare!

Vi ska ha utförsäljning nästa helg så idag har jag burit en massa kartonger och fixat och donat! Så, nu är jag helt slut och ska strax sova. Jobbar 9-18 imorgon också. Helgen har inte varit snäll mot mig, var på jobbfest i lördags, var helt ok, förutom vissa människor som var svinpackade på scenen och spydde på borden.

"Mr D" undrade om det var en herrjacka, svaret är ja! Den finns även i vitt och svart!


Kommentarer
Postat av: Joss

Jag var och handlade upp lönen på filippa häromdan, hadejag fått rabatt hos dig eller? SÅKLART jag hade! (?) hehe

2009-03-03 @ 09:59:50
URL: http://joseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0