Jaha, då var det snö igen!

Helvete, jag som hade tänkt att slå till på min trenchcoat idag! Dock lite halvgöttigt att det snöar, då kan jag vänta lite till med att köpa den! Jaja, fick min deklaration igår av pappa skattemyndigheten, får tydligen tillbaka 13 000! Hur jävla nice är inte det?? Knepet är att be chefen att dra lite extra skatt varje månad, jag ser det som ett sparande! =) haah!! grymt! jaja, vaknade kl sex imorse och har övat lite högskoleprov sen dess. Matte går helt ok faktiskt, är inte så puckad på mattefronten som jag tror! En sida som är sjukt bra är ordprov.se! Lite halv b, men man kan göra frågor inom alla ämnen som är med på HP och får det rätta svaret direkt! Testa ni som ska göra det!!

Nu ska jag fortsätta, sen kila till jobbet kl nio!

Kommentarer
Postat av: Joss

Jag ska skriva på chalmers, go figure! Sugen på lunchdejt eller??

2009-03-27 @ 08:39:55
URL: http://joseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0