Jag har precis

duschat och är redan svettig typ. Den där jävla solen rätt in i mitt rum. Ska dock inte klaga. Resa till stockholm är bokad. 14-17 maj! Wehuuuuu. Har nån uppföljningskurs med jobbet i en dag, men gör såklart en liten semester av det hela. Har högskoleprovet på lördag, (by the way) och måste få typ 1,5 för att komma in på det jag vill eller söka nästa år. Orka vänta ett år till!!!!! Hur ska man göra för att få 1,5? snegla på kompisen bredvid? byta hjärna med mr C? grejen är att jag är faktiskt ganska smart, men det är mattedelen jag kommer floppa på. läste precis att "det är bra om man har grundläggande kunskaper i matte" HAHAHAHAHAH. 1+1, räknas det?
nån mer som ska göra det? vi kan peppa varandra! idag ska jag jobba, sen hem till mr C *mattesnillet* och han får fan lära mig dessa grundläggande kunskaper alla talar om!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Joss

hahaha jag har precis samma problem som du, jag och matte går ej ihop och jag har dessutom inte gjort en enda effort att plugga, och jag behöver 1,9! vart ska du skriva?

2009-03-25 @ 12:48:19
URL: http://joseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0