Hey mates

Har precis kommit hem från jobbet, sitter här laddad framför datorn. Den 31 mars har jag en prövning i engelska B. Ja, vill man plugga juridk måste man ha alla MVG, så nu har jag några st att plugga upp. Får se om jag söker i höst eller nästa. Jaja, nog om detta. Mr C fyller år snart och jag är ju sjukt romantisk som vi alla vet, så jag har planerat nåt snajsigt. Ekonomin kommer ju fara dit pepparn växer, men det är det värt. Kan naturligtvis inte skriva om det här. Nu tror ni att det är något extravagant, hehe, det är det inte.. men mysigt iaf.

I helgen blir det Bålsta, lilla Olivia fyller ett år. Stannar till på måndag. Mr C drar till Sälen. Ingen alkohol, inga brudar. Ja, jag är ett psykfall till flickvän.

Dagens låt: New young pony club - Ice cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0