Godmorgon!

Sjukt schlappig lördag för mig, låg hemma med min glass och mina jordnötsringar. Mamma var sällskapet och vi tittade såklart på Melodifestivalen. Som alltid, går det åt helvete när svenskarna röstar. Sen är det så jävla ball när man läser i tidningarna att svenska folket anser att "fel låt vann". Jag röstade iaf på Måns, EMD och Alcazar. Inte min normala musiksmak kanske, men dem var iaf bäst igår.
Nu ska jag iväg till jobbet, jobbat sjukt mkt det senaste så nu är jag lite trött på det, imorgon är jag dock ledig och det ska bli jävligt skönt.

Kommentarer
Postat av: sofie

Jag hejjade också på Alcazar och den grekiska låten! men men..hallå våran film har premiär idag! så när ska vi ha dejt...aa ja smsar dig imorrn..har en till grej att snacka med dig om!pöss på re/S

2009-03-16 @ 20:19:31
URL: http://detnyasvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0