Det går inte att skämta med stockholmare

Okej, jag är i stockholm och jag har konstaterat att stockholmare inte är så snälla. Jag, hanna är hemma hos min polare och pimplar vin (förlåt mamma)  Vi skulle till Café Opera igår och kände att 180 spänn inte var värt det. Vi skulle skämta med vakterna lite och frågade om det inte fanns någon göteborgslista, hehe, men neehe sjukt sura var dem. Gick inte på vår göteborgshumor. Jag sa även till den steroiderpimplande vakten att han borde le mer. Jag trodde han skulle slå mig. Holländarna i kön betalade och vi gick in. Det var någon jävla coctailtävling och vi frågade alla när skiten skulle ta slut. Ingen log. Alla var sjukt seriösa och ingen ville dansa. Sen tillslut kom gobbarna fram (hannas ord för gubbarna) och skulle äckla sig. När killar (spec 60+) är sliskiga då blir jag sur och sjukt otrevlig. Jag pallar inte killar som är respektlösa. Girlpower. Frågor som "har du gräs?" eller "har vi legat med varann?" är inte heller populära. Då får man en snyting av mig. Vi hade iaf trevligt tillslut, shottade samboca och omvände stockholmarna för några sekunder. Bilder kommer imorgon kväll då jag är hemma igen. Vi kom hem halv tre och fylleåt falukorv. Det var gott! Taxiresan hem var okej, inga våldtäktsmän i sikte.

Nu ska vi pimpla vidare och ut i stockholmsnatten. Jag har iaf köpt en sjukt snygg, röd klänning och en väska. Visar imorgon, om någon vill se såklart. Jag vill visa, för jag är stolt över mina fynd.

Kommentarer
Postat av: S

Nu vill vi se den där klänningen!!! BUMS!!

2009-03-11 @ 16:46:15
URL: http://sobielicious.blogspot.com
Postat av: s.

Sthlmare behöver inte vara stela, det beror på hur de tas ;) Men självklart står inte gbg skämt längst upp på listan!

2009-03-12 @ 19:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0