Helt jävla slut

Jobbade hela dagen igår med inventering. Kvällen slutade med inspirationskväll, som det så fint heter på Filippa K-herrbutiken  (en gång per säsong), där man får titta på kommande kollektion (höst). Den var helt underbar. Provade en brun skinnjacka jag ska lägga vantarna på. Det var väldigt trevligt. Jag var dock jävligt skabbig efter inventeringen medan alla var sjukt uppstyrda och såg ut att vara hämtade ur en FK-katalog.. medan jag hade fett hår och var allmänt svettig typ. Några från jobbet drog vidare till Lokal och Social där vi dansade hela kvällen. Jag har dock ont i bakhuvudet idag. Dock inte av någon bakfylla, utan att nån randomsnubbe lyfte upp mig, över hans axel och började snurra runt (?), jag ville ner och i samma sekund kom hanna och öppnade toalettdörren som jag fick i huvudet. Trevligt va?
Har sovit 3 timmar inatt, började jobba kl 9 imorse och var hemma halv tre. Har typ legat i sängen sen dess och göttat mig.

Trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag gillar Spencer!

Kommentarer
Postat av: me

Ja, vi får se hur länge den "nya spencer" varar! :)

2009-06-05 @ 00:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0