Fyfan!

Har precis kommit hem från en runda med N på stan. Svullat som en gris, så nu sitter jag här i mina tajta jeans med magen halvt uthängandes.
Mitt sparande går sjukt bra! Har en ny regel som jag följt ganska bra. Får absolut inte köpa något över 100kr! Kände att köpstopp funkar liksom inte. Denna regeln började dock gälla EFTER utförsäljningen på Filippa... Hehe..

En dagens:



Mörkblå kavaj, Filippa
Herrjeans, modellen heter Sam (snyggast på tjejer), Filippa
T-shirt, ingen aning
Halsband, nyfyndat för 20 spänn på H&M



Nyfyndat bälte från Beyond Retro, 99kr. Sjukt snyggt, älskar guld/svart.




En av grejerna jag hittade på utförsäljningen. Har kostat 2 papp, nu 300. Fördelen med att jobba och packa upp alla varor innan de hamnar i butiken är att man får tag på alla godbitar först. Köpte för totalt 1300 vilket var ett skämt då alla saker totalt skulle bli ca 5000 med ordinariepris. We love utförsäljningar!



Brillor, Gina Tricot, 59kr.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you look fab!

2009-06-18 @ 13:47:44
URL: http://itsnofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0