Ett fel från godkänt och jeanstips

Ok, klarade inte teorin!!! Ett poäng från godkänt. Hur jävla irriterande är inte det? Jaja, vet att jag klarar det nästa gång. Nu ska jag koncentrera mig på uppkörningen på måndag! Klarar jag inte det heller blir det väl lite deppigt!!! Då bokar jag teori och uppkörning i någon liten by någonstans där det "värsta" som finns är ett övergångställe och kanske kanske en rondell. Då kan man ju fan inte misslyckas.

Jaja, jobbar imorgon 12-18! Nu har vi jeans för 250spänn, hur nice är inte det? Jag norpade de sista 28orna i detta par:



Sjukt sköna!

(ursäkta för den skitiga spegeln på jobbet)

Kommentarer
Postat av: Anonym

satt jättefint på dig! snygga!

2009-06-11 @ 07:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0