Sunny Saturday

Hej hopp, sämsta thina ever. Slappade med mr C igår, pluggade endast pyttelite och tryckte i mig 3 kg lasagne. Spenderade hela kvällen med att kolla på gamla familjefilmer, mr Cvar så sööt och liten och puttinuttig. Jaja, nog om det. De ringde från filippa imorse och jag ska jobba extra idag. Mycket bra, för tillskott i kassan behövs och OB på det. Grymmaste jobbet har jag hittat, massa rabatter, gratis kläder att jobba i och bonus på lönen om man sålt bra och grym lön. Sånt gillar jag. När de behandlar sina anställda bra! Så igår plockade jag på mig ett par jeans. Behöver nog lite toppar idag.. Folket som handlar är blandat, vissa har stenkoll, andra inte. Igår kom det in en brud och frågade om vi hade REPLAY-jeans. Jag höll på och dö av skratt. Men höll masken.

Nu måste jag skynda mig, så jag hinner med det sabla tåget!!! Puss och have a nice day.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0