Not a very pleasant day

Jag har en tendens att sprida ilska. Jag ringer mr C och är frenetiskt upprörd och skriker för att jävla fitt-expeditionen i skolan är stängd när den inte ens ska vara det. Lata jävlar. Mr C tröstar mig inte utan blir skitarg på MIG för att HAN inte hittar till det andra Weekday. Jag älskar vårt förhållande. Vi triggar upp varandra och skriker tills nån slänger på luren. Sen efter 2 sek skickar vi söta sms till varandra, "älskar dej, naawwwwwwww". Typ så. Jävla schizo-idioter, tänker ni. Kanske det, tänker jag. Men vafan, det är sånt som håller förhållanden i liv. Passion, lite ilska, kärlek i mängder och starka personligheter. Han är bra, den där Mr C.

Ok, panikläsa 4 böcker till på måndag + 600 sidor på akademisk engelska till nästa torsdag. Förvänta er mkt skitinlägg under denna vecka då jag vill göra allt annat förutom att plugga. Typ, städa under spisen eller räkna dammtussar under sängen.

Kommentarer
Postat av: S

hahaha vi är i samma sits så att säga! Ohmygoood vad jag hatar att plugga. Fast jag gillar ju det också. Hatkärlek där med



Vart hittar du alla fina bilder?

2009-01-05 @ 12:58:57
URL: http://sobielicious.blogspot.com
Postat av: s

GRATTIS raring!!! Hoppas du fick en svindyr väska, ett par YSL klackar eller åtminstonde en resa till NY



puss

2009-01-07 @ 12:42:42
URL: http://sobielicious.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0