Nattliga funderingar

Okej, för en vecka sen var jag på noll, nu är jag uppe i 150..  som i mkt saker på gång. Känns så ialla fall. Alltid något att tänka på, något som måste göras eller fixas.
Imorgon ska jag provjobba, wish me luck, och det ska bli kul. Men som sagt, jag gillar inte nya saker. Jag vill vara bra på något från början (helst innan jag försökt) och alla vet ju att det inte fungerar så. Men som mamma brukar säga, ibland måste man bara kasta sig in i saker, inte tänka så mkt och det stämmer ju.

Nu ska jag måla klart naglarna, sen läsa lite ur "Flyga drake" (som ligger på top 5 på bästa böcker) sen sova.
Imorgon har jag dubbla körlektioner, sen som sagt, jobba 13-18!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0