Måndag

Lite skönt att äntligen kicka igång veckan. Bara jobb och mer jobb iofs, men ändå skönt att tiden rullar på. Jag vill ha vår!

Hade körlektion imorse, så jävla dåligt att jag inte hinner köra oftare, men tiden ryms inte. Har nu stolt avverkat Korsvägen och Vasaplatsen/Vasa Viktoria, ni inbitna gbg-are vet vad jag snackar om, massa bilar, bussar och spårvagnar kors och tvärs! Men det gick bra, svetten rann och pulsen uppe i 300 men det gick bra.. förutom att jag vid Korsvägen blev så nervös så jag var ca 2 cm från att köra in på spårvagnsspåret (där man inte får köra) med en vagn bakom och framför mig. Men körläraren avstyrde det hela som tur var.

Nu ska jag kolla lite HK, sen iväg igen.


Kommentarer
Postat av: anna braun

klarar var man det klarar man allt. tycker man borde få något slags pris för att man klarar av att gå där utan att bli överkörd. grattis till nya jobbet

2009-01-27 @ 17:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0