Köpenhamn och nyårslöften

Ok, lite impulsgrej sådär. På onsdag är det min födelsedag och jag vill göra nåt kul, men inget som tar för lång tid då jag har skola och körlektioner och kan inte missa för mkt. Vad passar då bättre än köpenhamn?! Vi tänkte ta bilen till Lund på tisdag (träffa mr Cs kusin + brud), sen festa i köpenhamn på onsdagen och hem på torsdag. Har varit i k-hamn innan, men aldrig festat, så har någon nån snajsig bar/klubb att tipsa om, shoot!

Nyårslöften då ja. Har nog inga, mest lovat mig själv att;

- skaffa egen lägenhet
- få mindre bröst på ett eller annat sätt, kom ihåg att jag läste i tidningen fridas sexspalter när jag var yngre om tjejer som tryckte sina bröst mot en vägg med glasflaskor (öppningen mot bröstvårtan) och liksom "krossade brösten". dem var helt seriösa!
- odla längre hår på hjässan
- börja plugga ett program i höst, helst socionom eller juridik eller något liknande
- resa till USA
- inte impulsshoppa så jävla mkt
- vara duktig och spara kopiösa mängder med pengar
- dock köpa ny dator då min luktar bränt efter den har varit på i kanske 2 timmar (it´s not a joke)

Herrå!



MK och Ashley, Nylon Magazine
knight cat

Kommentarer
Postat av: anna braun

hehe jag får tredje gradens brännskador om jag har min laptop i min famn i mer än fem minuter typ. fashion

2009-01-03 @ 07:15:50
URL: http://sellouts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0