Ikväll har jag inte gjort speciellt mycket

Har tagit det väldigt lugnt. Klämt lite på näsan, så nu ser man ut som en fulare variant av Rudolf. Jag har även pluggat lite, men det är så jävla tråkigt så jag var femte minut funderar på att hoppa ut genom fönstret, skita i tentan, ringa min föreläsare och dra någon hemsk lögn så jag kanske slipper göra tentan, hur man kan göra en eminent och sjukt välgjord fusklapp och var man kan fästa denna på kroppen. Men kommer tillslut på att mina idéer faller på mållinjen (för dem är ju så jävla bra) och inser att jag nog måste göra dem där jävla tentorna ändå.

Nu ska jag kolla CSI och äta nån konstig variant av chips som lämnats kvar här på nån förfest för ett jävla tag sen. Och så lite apelsinjuice på det. Kan ju inte bli bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0