Hej hopp i stugorna

Nerbäddad och sjukt trött. Lång dag idag igen och nu har jag äntligen kommit hem. Imorgon är jag ledig (eller?) och då blir det gymmet. Haha, älskar hela den här viktdebatten som pågår just nu. Ärligt talat så har jag aldrig tackat nej till kakor, chips och liknande bara för att jag "bantar". Jag älskar det skräpmat för mycket. Däremot tränar jag en hel del (ok, varit ganska dålig på det på sistone) och det funkar hur bra som helst att äta en massa skit då. Folk påpekar varje gång dem ser mig att jag gått ner i vikt, men det beror på  att jag inte jobbar på donken längre (gick upp cirkus 8-10 kg då), plus att jag tränar. As simple as that. Kan vem som helst klara av. Så, nu kan alla sluta påpeka det. Ja, jag vet att jag gått ner i vikt, men det är inget negativt. Så alla som inte äter chips, kakor och sånt kan sluta fjompa sig. BÖRJA TRÄNA, då kan man äta vad som helst. Har man ingen motivation, häng upp lite Jessica Alba-bilder! Det funkar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag och eddie the man gick förbi filippa kkkkk och spanade efter dig idag! Måste ju finally presentera mig haha det går inte att ha en bloggrelation såhär.. :)

2009-01-29 @ 17:45:33
URL: http://sobielicious.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHAHAHA ja det förklarar saken! Jag kunde letat mig till döds haha

2009-01-29 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0