Hej friends

Jag är hemma och har köpt med mig dubbelnougat (i love) och jordnötsringar. Ikväll ska jag skicka in min jävla inlämningsuppgift som jag förträngde hela gårkvällen och trycka i mig allt detta gott jag köpt med mig. Känner att pattarna är större än vanligt och jag kommer inte in i ett par 27or längre, gym nästa vecka it is. Glömde dock två spinningpass förra månaden så jag är "skyldig" gymmet 80 spänn, men jag är för fattig (och snål) för att betala det. Haha, då är man fattig. Men jag får väl pallra mig dit nu, så jag kan känna mig hot hot naked igen.
Har jobbat idag och det var ball förutom att jag gjorde fel typ 700 gånger. Ursäkta, men det är inte mitt fel att det är ordinariepris som kommer upp istället för outletpriset. Men det är bara att le och säga att det är min andra dag och då brukar det funka. Dock inte med 25% av tjejerna för dem gillar inte snygga tjejer.
Jaja, nu är slut med tjötandet och nu ska jag öppna jordnötsringspåsen. Hehe, fy fan. Jaja, träning på måndag var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0