Hej alla glada och morgonpigga

Själv har jag redan hunnit ner med en smockad ikea-påse till tvättstugan. Sjukt mkt tvätt! Men det är ganska kul att tvätta, inte själva processen med att slänga in det i tvättmaskinen kanske, men just upphängandet. Lite terapi sådär, med god lukt och sånt.
Idag ska jag göra mkt nytta hade jag tänkt mig. Handla en massa mat, betala räkningar, posta ett jävla brev till CSN jag glömt i en vecka nu och plugga lite.
Annars mår jag faktiskt ganska bra. Jag är vrålkär som vanligt. Bara körkort och lägenhet som fattas, ge mig.


Kommentarer
Postat av: Joss

2009-01-23 @ 10:18:31
Postat av: Joss

Jag har jordens grymmaste igenkänningsförmågan, du känner sofie och johannes också om jag inte missminner mig? därför jag kände igen dig från första början! Rån, i majorna, det kunde man väl ALDRIG tro! =)

2009-01-23 @ 10:20:05
URL: http://joseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0