29/1

Har absolut inget att skriva och då kan man ju fråga sig varför jag skriver,  jo, så att jag ska slippa börja med (notera att klockan är strax innan elva) med en inlämningsuppgift som ska lämnas in imorgon kväll. Jag har världens sämsta självdisciplin, vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag har kollat varenda blogg, tidning och annat tjafs på nätet i ca 8 timmar nu och kommer på fler saker jag måste göra innan jag ska börja med uppgiften. Men nu sitter jag här, lite mer taggad iaf och har absolut inga ursäkter längre. Har kollat klart hela säsong 4 av HK, skrivit till folk jag inte svarat på fejjan (är sämst på att svara där och på sms, och på samtal) ätit upp negerbollarna (ja, jag kallar dem det, skrev bara chokladbollar häromdagen för att vara politiskt korrekt) städat rummet och plockat ögonbrynen.

Nä, nu jävlar ska jag stänga ner jävla internet. (i bet you see me on f-book om 3 min)

Nejnej, PEPPPPPPPP (som julia skulle sagt)

Over and out


Kommentarer
Postat av: Julia

hihihi. Lycka till nu dööh!

2009-01-30 @ 01:47:17
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: caroline

Du är söt. oh lite omotiverad, men ja vet att du fixar de ändå! :) PUSS

2009-01-30 @ 12:18:15
URL: http://www.carolineohling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0