2009

Nytt år, nya tag som det heter. Skippade hela nyårsfirandet i år. Jag och mr C frossade hemma hos honom, glodde på tv, lekte med katterna och tittade på fyrverkerierna genom fönstret. Hur mysigt som helst! Nyår är lite överskattat tycker jag.

Igår sov vi mest hela dagen och åt en massa. Idag, kom hem kl 9 imorse, mr C skulle jobba. Jag har sedan dess kollat CSI och säsong 9 är så jävla bra, så man ryser i hela kroppen i slutet av varje avsnitt.

Idag måste jag tyvärr ta mig till en brevlåda, ska skicka iväg skor jag sålt på Tradera och glasögonbågar jag beställt för provning. Blir dock inte några den här gången heller.

Ikväll ska jag plugga, plugga. Har två tentor kvar, den 12e och 15e. Imorgon blir det biblan för att plugga, sen stan en snabbis för att byta två ringar jag fått av mr C från Calvin Klein, de var för små! Sen har jag bjudit honom på middag kl 19. Blir nog kinamat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0