Yo!

Det gläder mig att några får tummen ur och orkar flytta fingrarna mot tangentbordet för att svara på min lilla fråga jag ställde! Hehe. Ni är för goa och verkar alla gilla semlor väldigt mkt. Vad ska vi säga, semleutdelning på vasaplatsen på fredag?

Nu till nåt helt annat. Från dag 1 på Filippa K så har jag sneglat åt en helt jävla underbar skinnjacka vi har i butiken. Den kan vara det snyggaste jag sett. Grejen är att priset är ganska saftigt, så jag tänkte vänta med att köpa den.Vi hade EN small i butiken. Idag var det inne en tjej och provade MIN skinnjacka. Hon verkade gilla den. "Helvete" tänkte jag. "Köp förihelvete inte jackan". Den kostar 3500. Sjukt mkt anser jag och med min personalrabatt är det fortfarande dyrt. Men så går hon... Jag tar jackan och ska precis hänga undan den till mig och hon kommer tillbaka. Hon hittar inte jackan. Hon frågar om den är undanlagd. "Nej" svarar jag. NEJ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jo, klart den är! Men så duktig som jag är hämtar jag den.Hon frågar MIG om råd. Hon frågar om den ser liten ut. Min hjärna skriker "Ja, förihelvete, den är skitful på dig, mkt snyggare på mig och den passar INTE". Medan mitt jävla pucko istället säger "Ja, gud, jättefin". Där kom Sälj-Thina fram. Hon gick sen ut ur butiken igen. Jag slutar jobbet och ber till Gud att hon inte köper den, då gör jag istället det imorgon. Men gissa? Hon kom tillbaka och köpte den tydligen när jag slutat jobba.Så idag har jag svurit extra mkt till Gud och lärt mig att nästa gång ska jag fan vara snabbare och tänka mindre ekonomiskt. Vilka i-landsproblem.

Gick dock inte hem tomhänt från jobbet. Köpte en vinröd liten sak... en underbar top (framgår inte så bra på bilderna) med rynkade armar/axlar. Finns även i svart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA jag dör vad roligt! Min kompis var inne hos dig idag och klämde på den jackan..



hehe no worries det var inte hon som köpte den... ;)

2009-02-25 @ 22:56:07
Postat av: Anonym

haha, kvinnan var från norge så jag tänkte det var safe att skriva om det i bloggen! =)

2009-02-25 @ 22:57:38
Postat av: j

haha. men du hur fan gör du så bilderna blir sådär? vad för program? förklara....puss

2009-02-26 @ 11:23:32
URL: http://heltfantastiskt.blogg.se/
Postat av: Anonym

semmelracet.se

Leder du thina?

2009-03-03 @ 10:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0